Crearea casutele de email propriu-zise

Va autentificati in control panel, si in prima pagina din control panel dat clik pe pictograma Email.




Veti ajunge in pagina urmatoare:




Presupunem ca si pana acum ca numele domeniului adaugat de dvs. in contul de hosting este numedomeniu.ro

In caz ca ati adaugat mai multe domenii, din lista "Domenii pentru email", alegeti domeniul pentru care doriti sa adaugati casutele dvs. de mail si dati click pe butonul "Go".

mail.numedomeniu.ro reprezinta serverul de mail pe care il veti folosi in cazul in care veti accesa casuta dvs. de mail folosind un client de mail, gen outlook. Un tutorial step by step despre cum sa configurati outlook express este disponibil aici

Deja exista doua adrese de mail create implicit la aduagarea domeniului: postmaster@numedomeniu.ro si webmaster@numedomeniu.ro. Adresa postmaster@ nu o puteti sterge.

Pentru a adauga o noua casute de mail dati clik pe "New E-mail", din sectiunea
"Functii de setare E-mail".

Urmatoarea sub-fereastra va aparea in dreapta:




Campurile au nume descriptive. La "Email address", treceti numele noii casute de mail. Numele trebuia sa aiba o lungime de minim doua caractere.
Este necesar sa bifati "Casuta de email".
La "Parola", parola pe care o veti folosi pentru a accesa casuta de mail in cauza. Parola trebuie sa fie in lungime de minim cinci caractere.
La "Comentariu", optional, puteti trece o scurta descriere a casutei de mail in cauza.
Dati apoi click pe "Trimite".

Veti reveni la pagina anterioara, iar in dreapta sus va aparea afisat cu rosu confirmarea adaugarii cu succes a casutei de email in cauza.


 Read this article Email this article

Article © Support ABO NETShare


©30-Apr-2024